وزیر جهاد کشاورزی:

طبق دستور رییس جمهور، نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی خوزستان خواهیم داشت

ساداتی‌نژاد گفت: خوزستان یک منطقه بسیار با اهمیت در حوزه امنیت غذایی است به همین منظور طبق دستور رییس جمهوری، نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی خوزستان خواهیم داشت.
کد خبر: ۴۷۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ - 27August 2021

طبق دستور رییس جمهور، نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی خوزستان خواهیم داشتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سید «جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی که امروز (جمعه) همراه رییس جمهوری به خوزستان سفر کرده بود در گفت و گویی خبری اظهار داشت: خوزستان یکی از قطب های کشاورزی کشور است و در تولیدات کشاورزی رتبه نخست کشور را دارد.

وی افزود: در خوزستان یک و نیم میلیون هکتار زمین کشاورزی وجود دارد و سالانه حدود ۱۷ و نیم میلیون تن تولید محصول غذایی و کشاورزی برای کشور در این استان انجام می‌شود.

ساداتی نژاد ادامه داد: خوزستان یک منطقه بسیار با اهمیت در حوزه امنیت غذایی است و سالانه ۶۰۰ هزار میلیارد ریال محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود به همین منظور طبق دستور رییس جمهوری، نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی خوزستان خواهیم داشت.

وی گفت:در سفر رییس جمهور و هیات همراه به خوزستان مسایل مهم استان به ویژه خشکسالی اخیر که یکی از چالش‌های منطقه است بررسی می‌شود.

رییس جمهور به همراه وزیران کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و نیز رییس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی پاره ای از مشکلات خوزستان به صورت سرزده به این استان سفر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار